02/05/2018

De kern van het evangelie

Leef je geloof: De kern van het evangelie, Hillie Snoeijer
Leef je geloof: De kern van het evangelie



















Hoe zou jij in het kort het evangelie uitleggen
aan hen die op zoek zijn naar God en geloven?
Wat is de kern van het christelijk geloof?

Dit is hoe ik het zou verwoorden:
Het evangelie is het goede nieuws van onze verlossing.
De mensheid is los geraakt van God vanwege de zonde.
Wij zijn zelf niet in staat om dat probleem op te lossen.
Wij zijn niet in staat de relatie met God te herstellen.
Maar God hield zoveel van de mens, dat Hij Zijn geliefde Zoon gaf
om het probleem van de zonde aan te pakken en op te lossen.
Jezus stierf voor ons en onze zonden aan het kruis,
zodat wij weer een relatie met God kunnen hebben.

Door Jezus mogen wij eeuwig leven met God.
Hij vergeeft ons onze zonden, Hij maakt ons heilig en rein.
Door Jezus kunnen wij weer worden verzoend met God.
God nodigt iedereen uit om te geloven in Jezus.
Geloof wat Hij voor je heeft gedaan, dan zul je worden gered.
Dan is er eeuwig heil en geluk voor je weggelegd.
Je mag weer genieten van je herstelde relatie met God.

God nodigt ook jou uit om te geloven.
Geloof jij in wat Jezus voor jou heeft gedaan?
Wanneer je deze vraag met ja beantwoordt,
dan ben je gelukkig te prijzen.
Wanneer je deze vraag met nee antwoordt,
mag ik je dan uitnodigen om er nog eens over na te denken?
Hoor Gods stem, hoor hoe Hij je roept om te geloven in Zijn Zoon.
Welk antwoord geef jij?

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!