23/04/2018

Wees heilig, want Ik ben heilig

Leef je geloof: Wees heilig, want Ik ben heilig, Hillie Snoeijer
Leef je geloof: Wees heilig, want Ik ben heilig














Heilig leven.
Dat is wat God van je vraagt.
"Wees heilig, want Ik ben heilig."
Je kunt het lezen in 1 Petrus 1:16.

Kijk daarbij niet naar jezelf.
Naar jouw inspanningen en prestaties.
Want dan valt heilig leven altijd tegen.
Kijk naar Jezus, kijk naar God.
Hij kocht je met Zijn kostbaar bloed.
Jezus stierf voor jou en stond weer op uit de dood.
Nu de Heer is opgestaan, nu vangt het nieuwe leven aan.

Zie en proef Zijn liefde en genade voor jou.
Zoek Zijn nabijheid en aanwezigheid.
Hoe meer je dat doet,
hoe meer je zult gaan lijken op Jezus,
hoe meer je ernaar gaat verlangen
om te zijn zoals Hem.

Leid een leven dat in alle opzichten heilig is,
zoals Hij die u geroepen heeft heilig is.
Ga voor een heilig leven, span je ervoor in.
Er staat immers geschreven:
"Wees heilig, want Ik ben heilig."

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!