18/04/2018

Waarom al die moeiten?

Leef je geloof: Waarom al die moeiten?, Hillie Snoeijer
Leef je geloof: Waarom al die moeiten?














God leidt je soms langs een moeilijke weg om je sterk te maken.
Ja, dat kan even slikken zijn, wij gaan moeiten het liefst uit de weg.
Maar God laat je soms door moeiten gaan,
omdat Hij daarmee iets wil uitwerken in je leven.

Vergelijk het maar eens met een operatie.
Een chirurg snijdt in een menselijk lichaam,
de patiënt voelt zich vanwege de operatie niet fijn.
Er is herstel en beterschap nodig.
Toch dient de operatie een hoger doel.
Uiteindelijk wordt de patiënt er beter van.

Zo voert God soms een geestelijk operatie uit.
Niet om je zomaar te pijnigen.
Maar omdat Hij een hoger doel voor ogen heeft.
Een doel wat jou uiteindelijk ten goede zal komen.
Hij maakt jou langs die weg tot een beter mens.

Wanneer je oog hebt voor het hogere doel van een operatie,
ben je bereid om de operatie en de bijkomende pijn te ondergaan.
Wanneer je oog krijgt voor het hogere doel van Gods geestelijke operaties,
zul je ook leren bereid te zijn met God door die moeilijke situaties heen te gaan.

God leidt je soms langs een moeilijke weg om je sterker te maken.
Dat is even slikken, je wilt dat liever niet.
Zie echter het hogere doel dat God ermee heeft.
En geef Hem de ruimte om er voor jou
iets goeds uit tevoorschijn te laten komen.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!