10/04/2018

De weg tot God is vrij

Leef je geloof: De weg tot God is vrij, Hillie Snoeijer
Leef je geloof: De weg tot God is vrij


















God, de Heilige.
De mensheid, gevallen in zonde.
Dat gaat niet samen.
De zonde was een serieus probleem,
het was een barrière tussen God en mens.

God wilde de weg weer vrij maken.
Daartoe zond Hij Zijn geliefde Zoon.
God rekende af met het zondeprobleem,
door Zijn Zoon te laten sterven aan het kruis.
Jezus hing daar in onze plaats.
Droeg de straf die wij verdiend hadden.

Nadat Jezus al het werk voleindigd had,
riep Hij het uit: het is volbracht!
Op dat moment scheurde in de tempel
het voorhangsel van boven tot onderen in tweeën,
en de aarde beefde en de rotsen spleten.
De barrière tussen God en mensen werd weggenomen.
De weg tot God was weer vrij.
Wij mogen bij God komen en Hij kan weer bij ons zijn.

De weg tot God is vrij, het voorhangsel is gescheurd.
God is met ons, dankzij het verzoeningswerk van Jezus Christus.
Het kan weer zijn zoals God het had bedoeld.
God en mensen kunnen weer samen optrekken.

Je mag wandelen met God.
Je mag in Zijn nabijheid zijn.
Hij is blij wanneer je Hem zoekt.
Wanneer je je leven met Hem deelt.
God neemt je als zijn geliefde kind aan.
Hij houdt van je en zorgt voor je.
Koester je in Zijn liefde.
En geef je hart aan Hem.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!