21/03/2018

Wonderlijk ... God houdt van jou

Leef je geloof: Wonderlijk ... God houdt van jou, Hillie Snoeijer
Leef je geloof: Wonderlijk ... God houdt van jou















Een koningszoon die trouwt met een gewoon burgermeisje.
Dat trekt ongetwijfeld de pers.
Dat komt met grote koppen in de krant te staan.
Want dat is geen vanzelfsprekendheid.
Dat gaat tegen alle verwachtingen in.

Nog vreemder is het dat God, de Allerhoogste,
de Koning der koningen, de Schepper van hemel en aarde
zijn oog laat vallen op de mensheid, op jou en mij.
Hij staat zoveel hoger dan de mensen.
En toch klopt Zijn hart vol liefde voor ons.

De mens trapte God al in het paradijs op Zijn liefdevolle hart
door zich in eigenwijsheid van Hem af te keren
en ervoor te kiezen om eigen wegen te gaan.
En toch zocht God de mens weer op.
Zijn liefde bleef uitgaan naar hen.

Wonderlijk ... dat God van je houdt.
Dat Hij je ondanks alles goedgunstig wil zijn.
Dat Hij je goedgunstig kan zijn,
vanwege het verlossingswerk van Zijn Zoon,
die hiervoor Zijn leven gaf aan het kruis.

Wat een toewijding, wat een trouw van de kant van God.
Hij is een God van liefde, genade en ontferming.
Hij wil er iedere dag weer voor je zijn.
Wonderlijk ... Hij houdt van jou.
Wonderlijk ... Hij houdt van mij.
Wij zijn kostbaar in Zijn ogen.
Voor Hem zijn we zo waardevol.
Hij houdt zoveel van ons.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!