29/03/2018

Vertrouwen op Gods bescherming

Leef je geloof: Vertrouwen op Gods bescherming, Hillie Snoeijer
Leef je geloof: Vertrouwen op Gods bescherming














De HEER zal mij altijd beschermen.
Zijn trouw duurt eeuwig.
Het werk van Zijn handen laat Hij niet los. 
Woorden van David, zoals ze opgeschreven staan in Psalm 138.
Geweldig wanneer je dit David kunt nazeggen.

David was van deze waarheid diep overtuigd.
Hij vertrouwde erop met heel zijn hart.
God was Zijn rustpunt in nood.
Dat had hij al zo vaak gemerkt.
Wanneer hij in zijn nood riep tot God,
antwoordde God en was hem nabij.
God was er om David te bemoedigden en te sterken.
Uit die opgedane ervaringen met God put David hoop.
Het vervult hem met vertrouwen, het doet hem zeggen:
Al is mijn weg vol gevaren, U houdt mij in leven (Psalm 138).

God is betrouwbaar.
Hij houdt altijd Zijn woord.
Hij beloofde ons redding en verlossing door Jezus.
En Hij heeft Zijn Woord gehouden.
Jezus kwam om voor ons te sterven.
Hij kwam en redde ons uit onze diepste nood.

Daar mag jij hoop uit putten.
Al gaat jouw leven anders dan je had gehoopt of verwacht,
God is jouw garantie voor de toekomst.
Al is je weg vol gevaren, Hij houdt je in leven.
Dat mag je David vol vertrouwen nazeggen.
Je mag vertrouwen op Gods bescherming.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!