01/03/2018

Je verdiepen in Gods Woord

Leef je geloof: Je verdiepen in Gods Woord, Hillie Snoeijer
Leef je geloof: Je verdiepen in Gods Woord



















Bijbellezen.
Een christen kan er niet zonder.
De Bijbel is jouw voedsel voor je geest.
Het is niet bedoeld om alleen maar aan te horen
en vervolgens weer over te gaan
tot de orde van de dag.
Of het slechts oppervlakkig te lezen
zodat je weer gedaan hebt
wat er van je wordt verwacht.

Psalm 1 zegt dat bezig zijn met Gods Woord
méér is en dieper gaat.
Bijbellezen betekent ook erover nadenken,
je erop bezinnen, er plezier in hebben, je erin verdiepen.
Werkelijk de tijd nemen om je te laten
voeden met wat God te zeggen heeft.

Wanneer je zo bezig bent met Gods Woord,
zal dat zijn uitwerking in je leven krijgen.
Je zult zijn als een boom,
geplant aan stromend water.
Op zijn tijd draagt hij vrucht,
zijn bladeren verdorren niet.
Alles wat hij doet komt tot bloei.

Wow, wat een effect kan de Bijbel hebben in je leven.
Is dat niet wat je graag zou willen?
Verdiep je dan dagelijks in Gods Woord.
Denk na over wat je leest.
Maak je je Gods Woord eigen.
Bewaar Zijn woorden in je hart.
Laat de levenssappen van Gods Woord
door je heen stromen en je vervullen.
Dan zul je merken dat je leven tot bloei komt.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!