06/03/2018

De HEER is mijn herder

Leef je geloof: De HEER is mijn herder, Hillie Snoeijer
Leef je geloof: De HEER is mijn herder



















Misschien heb je het gevoel
dat God ver weg is.
Of vraag je je af of Hij
met al die miljoenen andere mensen
wel echt aandacht heeft voor jou.
Je mag echter weten en het David leren nazeggen:
De HEER is mijn herder.

God is intens bij jou betrokken.
Hij is uit op een intieme band met jou.
Hij interesseert Zich heel persoonlijk voor jou.
Hij volgt jouw leven van heel dichtbij.
Hij is bij je, Hij woont in je met Zijn Heilige Geest.
Hij gaat met je door de hoogten en de diepten.
Hij kent je blijde en je verdrietige momenten.
Bij God ben je niet maar een van de velen.
Je bent niet slechts een nummer voor Hem.
Hij houdt van je en geniet van het contact met jou.
Als jij bidt, luistert God belangstellend naar je.
Hij is er en Hij wil er voor je zijn.

De HEER is mijn herder, het ontbreekt mij aan niets.
Hij laat mij rusten in groene weiden
en voert mij naar vredig water,
Hij geeft mij nieuwe kracht
en leidt mij langs veilige paden
tot eer van Zijn naam.
Ik vrees geen gevaar, want U bent bij mij,
uw stok en uw staf, zij geven mij moed.
Ik mag zijn bij mijn HEER.
Hij is bij mij tot in lengte van dagen.
De HEER is mijn herder.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!