07/02/2018

Je bent uitgenodigd

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog SpiegelRuimte Baflo
Leef je geloof: Je bent uitgenodigd
















God is bezig de bruiloft
voor Zijn Zoon voor te bereiden.
Hij stuurde zijn dienaren erop uit
om de bruiloftsgasten uit te nodigen.
Maar de een na de ander liet het afweten.
Ze wilden niet komen, hadden het te druk,
gingen zelfs zo ver dat ze zijn dienaren geweld aandeden.

"Alles staat klaar voor het bruiloftsmaal," zegt God.
"Maar de gasten waren het niet waard genodigd te worden."
Vervolgens zei Hij tegen zijn dienaren:
"Ga erop uit en nodig iedereen uit die je tegenkomt."
De dienaren deden wat hen opgedragen werd.
Ze nodigden iedereen uit.
De goeden en de slechten.
Iedereen was welkom op het feest.
En zo vulde zich de bruiloftszaal.

Als kerk zijn wij onderweg naar dat bruiloftsfeest.
We vormen samen een bont gezelschap.
Er zitten mensen die je niet had verwacht daar te zien.
Maar ook zij zijn onderweg naar dat grootse feest.
Wonderlijk hoe royaal God is met zijn uitnodiging.
Hij mag komen. Zij mag komen. Jij mag komen.
Iedereen is welkom op het bruiloftsfeest
van Gods geliefde Zoon.

Gods dienaren nodigen ook jou.
Wat doe jij met de uitnodiging voor dat bruiloftsfeest?
Hopelijk laat jij het niet afweten.
Hopelijk heb jij het niet te druk voor dit feest.
Laat het niet zo zijn dat God ook eens van jou zegt
dat je het niet waard was om genodigd te worden.
Ga in op zijn uitnodiging.
Je bent welkom op het feest.
Kom je ook?

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!