15/02/2018

Boekentip: Bedwelmd door Babylon

Boekentip: Bedwelmd door Babylon



















Bedwelmd door Babylon.
Een boek dat gaat over de verleiding
van Gods volk in de laatste dagen.
Het is een indringend boek met
een alarmerende boodschap voor de kerken.
Het legt de vinger op de zere plek,
op een punt die we wellicht zelf
liever niet onder ogen willen zien.

Babylon staat voor de macht van Satan
die aan het werk is in de harten van de mensen.
Satan probeert om christenen te verleiden,
net zoals hij dat ook al op een heel sluwe manier bij Eva deed.
Hij houdt hen de dingen van deze wereld heel aantrekkelijk voor.
Christenen worden meegezogen in wat de wereld te bieden heeft.
Ze willen niet teveel uit de pas lopen met de cultuur.
Maar ze beseffen niet hoe de geest van deze wereld
steeds meer binnendringt in hun hart en in hun denken.
Ze worden verleid en misleid door satan.

De schrijver roept christenen op om los te komen van de wereld
en weer te gaan leven als een afgezonderd en heilig volk.
Wordt wakker en wees waakzaam.
Laat je niet in slaap sussen door de machten van deze wereld.
Ga geen overspelige liefdesrelatie aan met deze wereld.
Breek er mee en keer terug naar je eerste liefde.
Herstel de vriendschap en de intimiteit met Christus.

God zegt tegen Zijn volk:
Ga weg uit die stad, mijn volk,
zodat je geen deel hebt aan haar zonden
en ontkomt aan de plagen die haar zullen treffen.
Want haar zonden reiken tot aan de hemel
en God zal haar onrecht vergelden. (Openb 18:4,5)

Verlaat de lege charmes van deze wereld.
Ga voor de heerlijke rijkdom van het kennen van je Redder.
Ga voor het rijke leven dat je mag hebben in God.
Laat je niet langer bedwelmen door Babylon.
Laat jij je wakker schudden?


Bedwelmd door Babylon
Steve Gallagher
Uitgeverij Heart Cry, 2013
Prijs € 12,95


Koop bij bol.com


Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!