08/01/2018

Goede voornemens

Goede voornemens

















Een nieuw jaar is aangebroken.
Ik wens je vanaf deze plek Gods zegen toe in 2018.
Wat dit jaar ook zal brengen,
Hij gaat met je mee en zal met je zijn.

Een nieuw jaar met nieuwe voornemens?
Misschien heb je ze wel, misschien ook niet.
Komt er veel van terecht of juist heel weinig.
De tijd zal het leren.

Ik ken je goede voornemens niet.
Maar ik vraag je om het volgende voornemen
aan je lijstje met goede voornemens toe te voegen:
onderzoek nauwkeurig alles
wat je geleerd en gepredikt wordt over Jezus.
Onderzoek de goede boodschap.
Laat je in Gods waarheid leiden.

Neem niet alles klakkeloos aan wat je hoort en leest.
Overtuig je van de betrouwbaarheid
van het onderwijs dat je tot je neemt.
Laat je geloof in Jezus gebaseerd zijn op de waarheid.
Zodat je voeten veilig kunnen gaan
op de weg die God je wijst.
Ook in het nieuwe jaar 2018.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

1 opmerking:

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!