07/11/2017

Jezus komt terug als Rechter

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo


















Jezus voer voor het oog van de discipelen naar de hemel.
Daar zit Hij nu aan de rechterhand van God.
Vandaar zal Hij op een dag terugkomen
om te oordelen de levenden en de doden.

Sommigen denken dat na de dood alles afgelopen is.
Maar de Bijbel leert wat anders.
Jezus zal eens terugkomen op de wolken.
Hij komt terug om alles recht te zetten.
Hij zal  rechtvaardig oordelen
de levenden en de doden.

Wie geschuild heeft achter het bloed van Jezus
mag op die dag vrijspraak verwachten.
Wie niets van Jezus wilde weten,
zal dan door Hem veroordeeld worden
tot de eeuwige ondergang.
Iemands relatie tot Jezus
zal bepalend zijn voor zijn/haar toekomst.

Jezus nodigt je uit om nu je heil bij Hem te zoeken.
Geloof in Hem, vertrouw je toe aan Hem.
Dan hoef je de dag van Zijn terugkomst niet te vrezen.
Dan kun je uitzien naar die dag,
omdat Jezus zelf dan een eind zal maken
aan alle zonden, ellende en verdriet.
Hij zal alles herstellen en nieuw maken.
Je mag voor altijd leven met Hem.

Verwacht Jezus terug op de wolken.
Maak je klaar voor Zijn terugkomt.
Leef je leven met Christus.
Zie uit naar Zijn komst.
En zeg met heel de kerk:
"Maranatha, kom Jezus, kom spoedig."

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!