01/11/2017

Jezus is opgestaan!

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo














Jezus leeft, Hij is opgestaan!
Hij is gekruisigd, gestorven en begraven.
Maar de dood kon Hem niet vasthouden.
Op de derde dag stond Hij weer op.
Hij leeft en zal leven tot in eeuwigheid!

Het lege graf getuigde van Zijn opstanding.
Engelen vertelden dat Hij is opgestaan.
Jezus verscheen aan honderden mensen.
Na Zijn opstanding onderwees Jezus zijn leerlingen.
Hij liet hen vanuit de Schriften zien
dat daarin al stond beschreven
dat Hij zou opstaan uit de dood.
Jezus is waarlijk opgestaan!

Jezus opstanding is de kern van het christelijke geloof.
Als Jezus niet is opgestaan dan heeft geloven geen zin.
Want zonder opstanding is ons geloof zonder vrucht.
Dan zitten we nog steeds vast in ons zondeprobleem.
Als Jezus niet is opgestaan,
dan is er voor ons geen hoop als we sterven.
Als Hij niet is opgestaan, dan zullen wij ook niet opstaan.
Als Jezus niet is opgestaan, dan kan Hij ook niet regeren.
Als Jezus niet is opgestaan, dan zal Hij ook niet terug komen.
Als Jezus niet is opgestaan dan kan Hij niet mijn Heiland zijn.
Dan is Hij hooguit een goed voorbeeld, maar niet mijn Verlosser.

Maar Jezus is opgestaan, Hij leeft!
Dit feit geeft hoop en uitzicht op een geweldige toekomst.
Jezus bewees door Zijn opstanding dat Hij de Zoon van God is.
Uit Zijn opstanding bleek dat Hij de rechtvaardige was.
Zijn opstanding laat de overwinning over de dood zien.
Zijn opstanding garandeert onze vergeving en rechtvaardigmaking.
Zijn opstanding garandeert onze toekomstige opstanding.
Door Zijn opstanding mogen wij nu al een heel nieuw leven leiden.

Jezus is waarlijk opgestaan.
Verheug je daarom en jubel het uit!
Zijn opstanding is van onschatbare waarde.
Vier feest, want Jezus leeft!

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!