16/10/2017

Ik geloof in God

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo


















Ik geloof in God.
Dat betekent veel meer
dan alleen maar een aantal dingen
over God geloven.

Ik geloof in God.
Dat betekent dat ik
een relatie met Hem heb,
dat ik me toewijd aan Hem,
dat ik Hem vertrouw en
leef in gemeenschap met Hem.

Ik geloof in God.
Ik ben ervan overtuigd
dat God mij uitgenodigd heeft
mij aan Hem toe te vertrouwen
en ik verklaar dat ik in geloof
op die uitnodiging ben ingegaan.

Mijn geloof blijkt uit het feit
dat ik bereid ben Hem te gehoorzamen
en te doen wat Hij van me vraagt,
omdat Hij God in mijn leven is.
Ik toon mijn geloof
door Jezus Christus aan te nemen
als mijn Heer en Heiland.
Ik toon mijn geloof
door op Gods beloften te vertrouwen
en mijn doen en laten daarop te baseren.

Ik geloof in God.
Een eenvoudig zinnetje,
maar wel met een diepe geloofsinhoud.
Dank U God, dat U mij dit geloof hebt gegeven.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

1 opmerking:

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!