17/08/2017

God wijst je niet af

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo













Soms sla je de plank volledig mis.
Doe je iets wat niet goed is.
Moet je dan bang zijn dat God je afwijst?
Net zoals mensen dat wel doen?

Nee, God wijst je niet af wanneer je zondigt.
Hij schrijft je niet af omdat je iets niet goed doet.
Kijk maar eens naar het leven van de richter Simson.
Zijn daden waren niet goed te keuren.
Hij ging zo vaak zijn eigen weg.
Toch liet God hem niet in de steek.

God was bij Simson toen hij gevangen zat.
Het haar van Simson groeide weer aan.
Zijn haar stond symbool voor Gods kracht in zijn leven.
En God gaf Simson opnieuw kracht.
Hij liet zien dat Hij sterker was dan de Filistijnen.
God had Simson niet in de steek gelaten.

God schrijft je niet af wanneer je verkeerd handelt.
Hij ziet graag dat je met je zonden tot Hem komt.
Hij staat klaar met Zijn vergeving wanneer jij berouw hebt.
Hij wil je niet kwijt, want Hij houdt van je.

Wees daarom niet bang voor God
wanneer je zonden je dwars zitten.
God wijst je niet af.
Je bent nog steeds welkom bij Hem.
Hij wil je zonden vergeven en wegdoen.
Zoek Zijn nabijheid, Hij wijst je niet af.
Hij wil verder gaan met jou.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!