21/08/2017

Belijd je zonden

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo













Probeer je zonden toch niet te verdoezelen.
Erken het wanneer je iets niet goed hebt gedaan.
Dat je voorbij bent gegaan aan wat God van je vroeg.
Doe niet alsof je zonden er niet zijn.

Zonden verbergen
betekent in de macht van de zonde blijven.
Breng je zonden in het licht.
Belijd je zonden aan God en aan elkaar.
Dat breekt de macht van de zonde in je leven.

God wil je je zonden vergeven.
Hij weet allang wat jij verkeerd hebt gedaan.
Kom tot erkenning van je slechte daden.
Dan is God bereid om je zonden uit te wissen.
Hij maakt je vrij van die schuld.
Hij reinigt je van alle kwaad.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!