31/07/2017

Nieuwe dag, nieuwe kansen

 Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo

















Een nieuwe dag met nieuwe kansen.
Heer, wat mag ik vandaag voor U doen?
Laat Uw licht en Uw liefde door mij heen stralen.
Zodat de mensen U mogen zien en U verheerlijken.

Een nieuwe dag met nieuwe kansen.
Heer wat wilt U vandaag in mij doen?
Laat Uw liefde mij van binnenuit veranderen.
Maak mij steeds meer zoals U wilt dat ik zal zijn.
Heer zegen mij vandaag, opdat ik weer tot zegen kan zijn.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!
Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!