13/07/2017

God wijst je de weg

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo














De Tomtom is niet meer weg te denken in het verkeer.
Ze wijst ons zo de weg van A naar B.
Volg de aanwijzingen en je komt op je bestemming.
De Tomtom is een prachtig hulpmiddel om je de weg te wijzen.

Om je weg door het leven te vinden
kun je te rade gaan bij God en Zijn Woord.
Hij wil je graag de weg wijzen.
Je vertellen hoe je bij Hem uit kunt komen.

Alles in Zijn Woord wijst je op Jezus.
Hij is de Weg tot de Vader.
Om thuis te komen bij God kan alleen
door Jezus en wat Hij voor je deed.

God geeft in Zijn Woord ook aanwijzingen
hoe je je nieuwe leven in Christus kunt leven.
Wanneer je Hem liefhebt volg je die aanwijzingen op.
Je wilt doen en gaan waar God je op wijst.

Wanneer jij uit koers raakt,
zal God je proberen dat duidelijk te maken.
Hoor Hem in de stilte, hoor Hem in de stem van je geweten.
Hoor hoe Hij je de weg wil wijzen.

Luister naar Zijn stem.
Volg Zijn aanwijzingen op.
Laat God je Leidsman wezen.
Dan brengt Hij je op de plek van bestemming.
Dan brengt Hij je bij Hem thuis in het Vaderhuis.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!
Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!