26/06/2017

God zorgt voor je

 Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo

















De natuur laat zich weer van haar mooie kant zien.
Diverse planten staan prachtig in bloei.
Bloemen geven kleur aan het leven.

God wijst je op de pracht van de bloemen
om je te laten weten dat Hij voor je zorgt.
Kijk eens naar de bloemen in het veld.
Zijn ze niet geweldig?

Jij gaat die bloemen verre te boven.
En daarom mag je zeker weten dat God ook voor jou zorgt.
Zou Hij die de bloemen zo mooi kleedt
niet zorgen voor de mens, de kroon van zijn schepping?

Maak je dus geen zorgen.
Vertrouw jezelf toe aan God.
Hij zal voor je zorgen en je geven wat je nodig hebt.
Hij houdt van jou.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!
Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!