01/06/2017

God is erbij

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo











God is bij je in je beproevingen en zorgen.
Hoe je omstandigheden ook zijn.
Hij verliest je niet uit het oog.
Hij hoort wat er om jou heen gebeurt.
Niets ontsnapt aan Zijn aandacht.
Hij weet alles wat je meemaakt.
Hij kent je zorgen en verdriet.
Hij ziet je worstelingen en strijd.

Je mag weten dat Hij alles in de hand heeft.
Hij verliest nooit de controle over jouw situatie.
Jij hoeft er niet alleen doorheen te gaan.
Heel de weg gaat Hij met je mee.
Hij zal je geven wat je nodig hebt
om heel je levenspad te gaan.
Vertrouw jezelf toe aan Hem.
Aan Hem die alles bestuurt en in de hand heeft.
Bij Hem ben je veilig, wat er ook gebeurt.

Spiegelmoment:
Wat betekent het voor jou dat God erbij is in jouw moeiten en zorgen?

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like en volg Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!