10/05/2017

Jezus kennen is God kennen













Niemand heeft ooit God gezien.
Hij is voor ons onzichtbaar.
Maar in Jezus is de onzichtbare God zichtbaar geworden.
Jezus zei: "Wie Mij gezien heeft, heeft de Vader gezien."

Jezus weerspiegelt volmaakt wie God is.
Jezus kennen is God kennen.
God is dan wel niet zichtbaar,
maar je kunt door Jezus wel weten hoe Hij is.
Jezus laat ons Gods liefdevolle Vaderhart zien.

Jezus laat ons het volgende van God zien:
Hij is een God van liefde en genade,
barmhartigheid en goedheid zijn de daden
van Hem die niet voor altijd met ons twist,
die ons niet doet naar alles wat wij deden,
ons niet naar onze ongerechtigheden
vergeldt, maar onze schuld heeft uitgewist.
(Psalm 103)

Spiegelmoment:
Wat laat Jezus jou van God zien?

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Ook op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!