09/05/2017

God leren kennen























Hoe beter u God leert kennen,
hoe vruchtbaarder uw leven zal zijn.
(1Colossenzen 1: 10)

Deze tekst is duidelijk.
Wanneer je verlangt naar een vruchtbaar leven,
span je dan in om God beter te leren kennen.

Wanneer jij investeert in je relatie met God,
wanneer jij iedere dag, elk moment in verbinding staat met Hem,
dan kan het niet anders of dat zal zichtbaar worden in je leven.
Je zult vruchten gaan dragen voor Hem.

God leren kennen en je hart openen voor Hem
is de beste voedingsbodem voor een vruchtbaar leven.
Gods levenssappen stromen dan rijkelijk door je heen
en doen je tot groei en bloei komen voor Hem.
Je bent als een rank aan de wijnstok.
Je zult veel vrucht dragen.

Span je in om God beter te leren kennen.
Denk na over hoe je dat het beste kunt doen.
Wat helpt jou om Hem beter te leren kennen?
Lees je Bijbel, bid tot God, stem je af op Zijn Geest.
Luister naar wat andere mensen je over God kunnen vertellen.
Ontdek en leer steeds meer wat een geweldig God Hij voor je wil zijn.
Want hoe beter je God leert kennen, hoe vruchtbaarder je leven zal zijn.

Spiegelmoment:
Wat doe jij om God beter te leren kennen?

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Leef je geloof is ook te vinden op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!