30/05/2017

Ga aan de slag met je talenten

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo


















De Geest openbaart Zich door elk van ons,
tot welzijn van de hele gemeente.
(1 Cor 12:7; Het Boek)

God heeft jou een gave of gaven  gegeven
waarmee je anderen kunt helpen.
De Geest openbaart Zich door elk van ons,
tot welzijn van de hele gemeente.
Wat ga jij met jouw gaven doen?

Ga op weg,
vervul de roeping die God op je leven legt.
Laat het talent of de talenten die Hij je gaf
niet ongebruikt liggen.
Ontwikkel wat God je heeft gegeven.
Ga ermee aan de slag.
Bouw anderen ermee op.
Vermenigvuldig wat je ontving.

Wanneer je je zwak voelt
om te woekeren met de talenten die God je gaf,
vraag Hem dan om kracht en moed.
Hij wist wat Hij deed toen Hij jou die gave toebedeelde.
Schroom daarom niet om er gebruik van te maken.

Wanneer jij je roeping vervult,
zal Gods naam daarmee geƫerd en geprezen worden.
Hem komt alle eer en dank toe voor wat Hij gaf.
Laat je door Hem inschakelen
om mee te bouwen aan Zijn Koninkrijk.

Spiegelmoment:
Welke gave ontving jij van God en hoe maak je daar gebruik van?


Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Like Leef je geloof op Facebook:
https://www.facebook.com/Leefjegeloof/
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!