27/04/2017

Gebed voor de koning

Gebed voor de koning, Hillie Snoeijer, Leef je geloof













Vandaag is het de 50e verjaardag van onze koning.
En daarom viert Nederland Koningsdag.
Lang leve de koning!

Gebed voor de koning en zijn gezin:
God, help koning Willem Alexander.
Help hem om een goede vorst te zijn,
net zo rechtvaardig als u.
Help hem bij de uitoefening van zijn taak,
maak hem een goede leider van het Nederlandse volk.
Laat er overal vrede zijn,
in alle steden en dorpen, in heel ons land.

God, help de koning.
Wil er zijn voor hem en zijn gezin.
Laat de koning en de zijnen heel lang leven.
Zorg dat hij goed is voor de mensen,
zoals regen goed is voor droog land.

Moge de koning van Nederland,
de Heer dienen en eerbied hebben voor God.
Laat hem juichen voor U en U de eer brengen.
Laat hem de Koning der koningen, Uw Zoon Jezus, eren.
Want gelukkig zal hij zijn wanneer hij zijn hulp zoekt bij de Heer.
Moge God de koning helpen, elke dag opnieuw.
Amen.
(gebed naar aanleiding van Psalm 72 en Psalm 2)

Spiegelmoment:
Wat is jouw gebed voor onze koning en zijn gezin?

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!