01/03/2017

Zwak maar toch machtig















Soms voel je zwak en kwetsbaar.
Zie je door de bomen het bos niet meer.
Je omstandigheden worden je bijna teveel.
Je hebt het gevoel kopje onder te gaan.

Ga naar God met je zwakheid.
Zoek bij Hem je kracht.
Juist in je zwakheid
mag je sterk zijn in Hem.
Al zie jij het even niet meer,
Hij kan voor jou een weg banen.
Zijn kracht wordt zichtbaar door jouw zwakte heen.

Erken je zwakheid.
Weet dat God je nabij is.
Weet dat Zijn kracht voor jou beschikbaar is.
Probeer het niet in je eentje op te lossen.
Maar ga met je moeiten naar Hem.
En ontdek: zwak, maar dankzij Hem toch machtig.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

1 opmerking:

  1. Prachtig geschreven, inderdaad geen eigen kracht maar alles zoeken en vinden bij onze Almachtige God en Vader. Gods zegen. Cor

    BeantwoordenVerwijderen

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!