28/03/2017

Laat Gods Woord in je wonen

Laat Gods Woord in je wonen













God gaf je Zijn Woord.
Daarin openbaart Hij Zichzelf aan jou.
Door Zijn Woord leer je Hem kennen.
Zijn grootheid, Zijn trouw, Zijn liefde,
Zijn heiligheid en rechtvaardigheid.
Zijn goedheid en genade.

Gods Woord wil je de weg wijzen.
Je hoeft je weg niet in het duister te gaan.
Gods Woord is een licht op je pad.
Het behoedt je voor het doen van domme dingen.
Het leert je de weg van wijsheid te gaan.

Laat je hart vol zijn van Gods Woord.
Neem de tijd om Zijn Woord tot je te nemen.
Denk erover na en pas het toe in je leven.
Laat Gods Woord wonen in je hart.
Laat de Bijbel je leven doortrekken.
Het zal je verrijken en je wijsheid geven.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

1 opmerking:

  1. Spiegelmoment 28 maart 2017:
    Hoe zorg jij ervoor dat Gods Woord jouw leven doortrekt?
    Hoe vaak lees jij in de Bijbel?
    Denk je na over wat je leest in de Bijbel?
    Lukt het je de Bijbel toe te passen in je leven?

    BeantwoordenVerwijderen

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!