08/03/2017

Denk met vreugde aan de HERE

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo














Ik bid dat Hij Zich verheugt over mijn gedachten.
Ik zal altijd met vreugde aan de HERE denken.
(Psalm 104:34; Het Boek) 

Dagelijks gaan er heel wat gedachten door een mens.
Mooie gedachten, maar ook minder fraaie gedachten.
Gedachten die je opbouwen,
maar ook gedachten die je beperken en in de weg staan.

Gebruik je capaciteit om te denken dagelijks
om je geloof te versterken en levend te houden.
Denk regelmatig aan God.
Denk aan alles wat Hij voor je deed en doet.
Denk aan wat Hij voor jou betekent.
Keer regelmatig met je gedachten naar Jezus.
Vul je denken met Zijn woord.

Denk zo met vreugde aan de HERE.
Het zal je opbeuren en kracht geven.
Het zal je inspireren om te leven voor Hem.
Denk met vreugde aan de HERE.
Dan zal Hij zich over jouw gedachten verheugen.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!