22/12/2016

Fijne Feestdagen!

 









De feestdagen zijn weer aanstaande.
December is de feestmaand bij uitstek.
Het is ook een tijd om stil te staan bij wat is geweest,
en vooruit te blikken naar de tijd die voor je ligt.

Terugblikken en vooruit kijken.
Wat heeft 2016 jou gebracht?
Wat zijn je plannen voor 2017?
Sta er deze dagen maar eens bewust bij stil.

Weet dat wat er ook gebeurde,
of wat er ook gaat gebeuren,
God ging en gaat met je mee.
Ga samen met Hem het nieuwe jaar 
met hoop en vertrouwen tegemoet!

Ik wens al mijn lezers fijne Kerstdagen
en Gods liefde en zegen in 2017! 


****************************
Van 
23 december
tot 9 januari genieten 
we van de feestdagen en vakantie!
Vanaf 9 januari ben ik er weer
met nieuwe blogberichten
op Leef je Geloof.
****************************
Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!