01/11/2016

God de Heilige Geest

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo
















Ik geloof in God de Heilige Geest.
Met Pinksteren werd de Geest uitgestort.
De Geest woont in het hart van gelovigen.
Wat een realiteit: ons hart, Gods woning!

De Geest wijst ons steeds weer op Jezus.
Hij leert ons God kennen.
Hij wil ons leiden en ons de weg wijzen.
Hij zorgt ervoor dat we Gods Woord gaan verstaan.

De Geest zet je in vuur en vlam voor Jezus.
Hij activeert je om je toe te wijden aan God.
Hij maakt je één met Christus.
Hij verbindt je aan de Vader en de Zoon.

Laat je leiden door de Geest.
De Geest maakt je bekwaam voor je taak.
Volg de aanwijzingen van de Geest.
Hij zet je op de weg van het leven.

De Geest is je garantie
dat je eens bij God in de hemel zult komen.
Hij overtuigt je steeds weer dat je een kind van de Allerhoogste bent.
Hij werkt van binnenuit aan je en maakt je aan Jezus gelijkvormig.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!