26/10/2016

Welkom in de kerk

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo












Het aantal Nederlanders dat nog naar de kerk gaat neemt af.
Voor velen heeft de kerk afgedaan.
Hoe sta jij daarin, ga jij nog naar de kerk?

De kerk is de plek die jou wil voeden en stimuleren in je geloof.
De kerk is de plek waar jij christelijk onderwijs ontvangt.
De kerk is de plek waar jij geestelijk kunt groeien.

De kerk is de plek waar christenen elkaar ontmoeten.
De kerk is de plek waar we samen Gods naam groot maken.
De kerk is de plek waar de Heilige Geest aan ons werkt.

De kerk is de plek waar Jezus verlossingswerk je voor ogen wordt gehouden.
De kerk is de plek die de vergeving van zonden verkondigt.
De kerk is de plek die de weg wijst naar nieuw leven.

De kerk is de plek waar God je graag ziet binnenkomen.
De kerk is de plek waar je leert een licht in de wereld te zijn.
De kerk is de plek die als een oase in je leven wil zijn.

Wanneer de kerk zoveel te bieden heeft,
waarom zou je dan niet elke gelegenheid aangrijpen om daar te zijn?
Waarom niet de kans grijpen om je te verbinden met God en Zijn kinderen?

God zelf vergadert zich uit het hele menselijke geslacht een kerk,
een kerk waarin Hij Zijn kinderen samenbrengt.
Ook jij bent welkom in de kerk.
Kom ook, graag tot zondag!

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!