12/10/2016

God is de bron van wijsheid

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo










Door welke wijsheid laat jij je leiden?
Ga je af op je eigen inzichten?
Leun je op wat anderen zeggen dat goed is?

De Bijbel wijst ons op Gods wijsheid.
God wil je de weg door dit leven wijzen.
Hij kan dat beter dan wie dan ook.
Hij kent je door en door en Hij overziet de tijd.
Zou Hij dan niet weten wat goed voor jou is?

Vraag God elke dag om wijsheid.
Leer Gods wijsheid kennen uit Zijn Woord.
Leg je leven elke dag aan Hem voor.
Luister naar Hem en doe wat Hij zegt.

Wanneer God de bron van jouw wijsheid is,
je je door Hem en Zijn Geest laat leiden,
dan kun je veilig door dit leven gaan,
wat je ook zult tegenkomen op je levenspad.


Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!