31/10/2016

God de Zoon

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo








Ik geloof in Jezus, Gods Zoon.
Hij werd geboren uit de maagd Maria,
verwekt door de Heilige Geest.
Zoon van God en zoon van de mensen.
Om onze Redder en Verlosser te zijn.

Hij stierf in onze plaats.
Onze zonden nam Hij op zich.
Hij droeg de smaad van het kruis.
Hij gaf Zijn leven voor ons.
Zijn dood is onze dood.

Hij stond op de derde dag weer op uit de dood.
Zodat Hij Zijn leven kon geven aan ons.
Door geloof ontvangen wij Zijn leven.
Wij leven weer dankzij Hem.
Zijn leven is ons leven, Christus leeft in mij!
 
Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!