06/09/2016

God overlaadt je met Zijn liefde

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo












Mensen verlangen naar verbondenheid.
Naar het gevoel dat ze er niet alleen voor staan.
Dat ze gezien, gehoord en begrepen worden.
Dat er iemand om hen geeft,
Mensen verlangen naar liefde en geborgenheid.

God is liefde.
Hij wil Zijn liefde geven aan jou.
Hij wil Zichzelf  met jou verbinden.
Hij wil wonen in jouw hart.
Hij wil je geborgenheid geven.
Hij ziet je, Hij hoort je, Hij begrijpt je, beter dan wie ook.
Met God ben je nooit alleen.
Hij is nabij en geeft je raad.

Zoek de vervulling van je diepste verlangens bij God.
Hij kan je geven waar je ten diepste naar verlangt.
Hij wil je overladen met Zijn liefde.
Geniet van zijn nabijheid.
Ervaar de vrede van het zijn bij God.
Met Hem sta je nergens alleen voor.
Hij is er voor je, elke dag en elk moment.
Wat een God is Hij!

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com


bol.com Partner
----------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!