07/09/2016

God is mijn Helper

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo










In je leven gebeuren soms dingen die te zwaar voor je zijn.
Ze herinneren je er aan dat je het niet alleen kunt.
Dat je hulp nodig hebt.

Er is een Helper.
God wil je terzijde staan.
Ga in je nood naar Hem.
Vraag Hem om hulp.

God wil én kan én zal je helpen.
Voor Hem is niets onmogelijk.
Waar jij het overzicht kwijt raakt,
overziet Hij nog steeds wat er gaande is.
Waar jij geen weg meer ziet,
baant Hij voor jou de weg.
Wanneer de angst jou naar de keel vliegt,
zegt Hij "wees niet bang, want ik ben bij je".

Probeer dit leve niet in eigen kracht te leven.
Zoek je hulp en steun bij God.
Vertrouw iedere dag op Hem,
laat God je kracht en sterkte zijn.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof
---------------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/product
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com,
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken via mij.

Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!