14/04/2016

Reactie Gods kind: Gordel van de waarheid

Dearest Daughter; Hillie Snoeijer; Leef je geloof














Gods dochter, zoon reageert op Vaders brief (7): Gordel van de waarheid

Vader,

Ik weet dat er een strijd gaande is.
Ik weet dat de vijand er voortdurend op uit is om mij te verslaan.
Dat hij niet zal stoppen om mij in mijn hart en denken aan te vallen.
Ik weet ook dat U altijd aan mijn zijde staat,
voor mij strijd en dat U altijd bij mij bent,
ongeacht de omstandigheden.

Ik vraag vandaag en elke dag
dat U mij omkleedt met uw wapenrusting.
Het is alleen door Uw bescherming
dat ik kan standhouden tegen de aanvallen van satan.
Doe Uw gordel van de waarheid om mijn middel, Vader
en geef mij het vermogen om de leugen te onderscheiden van de waarheid,
om onderscheid te maken tussen goed en kwaad.

De waarheid is dat wat ik ook heb gedaan,
welke fouten ik ook heb gemaakt,
of hoeveel leugens ik heb geloofd -
Ik ben een kind van God
en mijn doel en toekomst liggen in U.
U hebt alles in Uw hand.
U redt, U verlost, U hoort mij
en U strijdt aan mijn kant.
Dat is de waarheid.

Vader, rust me toe en maak me sterk
om de leugen te vervangen door de waarheid.

Amen.

Vorige post uit deze serie: Vaders brief (7): Gordel van de waarheid

Geschreven en vrij vertaald naar aanleiding van:
"Dearest Daughter, become who you were created te be" van Jeremy Mark Lane.
Mag God ook jouw hart winnen?
Fijn wanneer je inhoudelijk reageert op dit bericht,
zodat we daarmee ook elkaar verder kunnen opbouwen.
Ik vraag je dit bericht te delen met anderen,
zodat vele harten voor God gewonnen mogen worden!


------------------------------------------------------------------------------------------------
Boeken nodig? Ik ben partner van Bol.Com
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt 
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com, 
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken daarom via mij.
Hartelijk dank daarvoor!

Koop bij bol.com

bol.com Partner
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!