15/02/2016

Je hebt de Geest nodig

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo


















De geestelijke dingen zijn alleen te begrijpen
met de hulp van de Heilige Geest.

Iemand zonder de Geest
accepteert niet de dingen die van God komen.
Hij beschouwt het als dwaasheid.

Wanneer God bij ons is met Zijn Geest,
geeft Hij ons begrip, zodat we begrijpen
wie God is en wat Hij ons in Christus heeft gegeven.

Bid dat God met Zijn Geest bij je wil zijn.
Dat Hij je ogen opent, zodat je mag zien.
Mag zien en geloven wie Hij is.
Dan zul je God zien en Hem ervaren.
-------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com

Dat betekent dat voor ieder boek/produkt 
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com, 
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken daarom via mij.
Hartelijk dank daarvoor!


Koop bij bol.com

bol.com Partner
------------------------------------------------------
Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!