25/02/2016

God wil je inschakelen
















God wil christenen inzetten
voor de uitbreiding van Zijn Koninkrijk.
Hij gebruikt ons om andere mensen tot geloof te brengen.
Zo bouwt Hij hier Zijn Koninkrijk

Je mag met God samenwerken.
Wat een voorrecht dat Hij je wil inschakelen.
Span je in om te doen wat God van je vraagt.
Leef met Hem en vertel de mensen over God.

Zet je trouw in voor de komst van Zijn rijk.
Wees geen struikelblok voor anderen om binnen te gaan.
Laat anderen zien dat het goed en fijn is om met God te leven.
Op die manier mag je samenwerken met God.
En Hij zal je belonen voor je werk.
-------------------------------------------------------
Boeken nodig?
Ik ben partner van Bol.Com

Dat betekent dat voor ieder boek/produkt 
dat jij via mijn site koopt bij Bol.Com, 
ik een deel van de verkoopopbrengst ontvang.
Bestel je boeken daarom via mij.
Hartelijk dank daarvoor!


Koop bij bol.com

bol.com Partner
------------------------------------------------------
Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!