22/12/2015

God, mijn enige houvast

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo


















Zoek je houvast in Gods liefde.
Want het fundament van Gods liefde
is sterker dan je omstandigheden en gevoelens.

Niets kan je scheiden van Gods liefde.
Dat betekent niet dat het leven altijd gemakkelijk zal zijn.
Er zullen moeilijke tijden zijn.
Maar te midden van alle moeiten en zorgen,
kun je je vastgrijpen aan Gods liefde voor jou.

Een luisterlied voor jou: Opwekking 677 In het diepst van de nacht



BOEKENTIP WEEK 52
Het is kerstvakantie. Tijd om lekker te lezen.
Deze week in de boekentip een tweetal romans.


1. Een rode draad (Francine Rivers, € 19,99)

In 'Een rode draad' van Francine Rivers krijgt Sierra Madrid te horen dat ze naar Los Angeles moet verhuizen vanwege het werk van haar man Alex. Ze vindt het moeilijk om te aarden in haar nieuwe huis en woonplaats. Als ze zich in het dagboek van haar overgrootmoeder Mary McMurray verdiept, ontdekt ze een rode draad die de levens van haar en haar Mary lijkt te verbinden.

Koop bij bol.com


2. Dubbelroman Laatste dans & Toegift (Karen Kingsbury, € 15,00)
Deze dubbelroman van 'Laatste dans' en 'Toegift' van Karen Kingsbury is een ode aan de liefde die alles overwint.
In 'Laatste dans' hebben Abby en John al 21 jaar lang lief en leed gedeeld. Ze lijken het perfecte echtpaar: geliefd door hun kinderen, bewonderd door hun omgeving en benijd om hun goede huwelijk. Maar als John gevoelens krijgt voor een andere vrouw, beseffen ze dat hun liefde bekoeld is.

In 'Toegift' lijkt het paar hun liefde teruggevonden te hebben, maar dan slaat het noodlot toe en komen ze voor een beproeving te staan. Gaat hun huwelijk aan dit drama ten onder of is hun liefde groot genoeg?

Karen Kingsbury is een van de bestverkopende auteurs van christelijke romans.

Koop bij bol.com

Bestel je dit of andere boeken en producten via een link of button op deze site
dan ondersteun je daarmee het werk van Leef je geloof.
Je helpt mij daarmee om geloofsopbouwende blogs aan jou en vele anderen te kunnen aanbieden.
Omdat ik partner ben van Bol.Com ontvang ik namelijk een deel van de verkoopopbrengst.
Hartelijk dank daarvoor!

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!