30/11/2015

God houdt van jou

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo












Gods liefde voor jou is groter dan
jouw fouten, zwakheden en zonden.
Gods liefde laat je nooit vallen,
Hij zal nooit stoppen om van jou te houden.

Hij houdt van JOU!
Dat mag je elke dag weer tegen jezelf zeggen:
God houdt van MIJ!

BOEKENTIP WEEK 49
Deze week wil ik je graag wijzen op 2 dagboeken van Joyce Meyer.
Ideaal om straks in het nieuwe jaar mee aan de slag te gaan.
Leuk om cadeau te doen met Sinterklaas of Kerst of gewoon voor jezelf.

God vertrouwen van dag tot dag (Joyce Meyer, € 17,95)
In dit dagboek helpt Joyce Meyer jou:
  • je aandacht dag voor dag op God gericht te houden
  • van Hem te ontvangen wat je nodig hebt en Hem ín en mét alles vertrouwen 
  • vertrouwelijkheid met God te beleven en te genieten van je leven -  waar je ook doorheen gaat!
Koop bij bol.com



Dagboek Strijd in je denken van Joyce Meyer
(Hardcover € 18,95, paperback € 16,95)

Dit dagboek biedt korte, krachtige boodschappen aan om dagelijks te lezen. Joyce Meyer deelt 100 inzichten die je zullen helpen. Elk hoofdstuk biedt je kracht, bemoediging, en het allerbelangrijkste: overwinning bij de strijd in je denken!

 

Koop bij bol.com

Bestel je dit of andere boeken en producten via een link of button op deze site
dan ondersteun je daarmee het werk van Leef je geloof.
Je helpt mij daarmee om geloofsopbouwende blogs
aan jou en vele anderen te kunnen aanbieden.
Hartelijk dank daarvoor!

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!