10/11/2015

Geniet van God in jou

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo










God komt vriendelijk en vol liefde naar je toe.
Hij verlangt ernaar dat jij bij Hem komt.
Dat je je omkeert en je aan Hem toevertrouwt.
Kom in Zijn armen.
Hij houdt van je.

Op het moment dat jij je bekeert en je richt op God,
ontvang je van God nieuw leven in je diepste binnenste.
Je geest komt tot leven en God zelf
komt met Zijn Geest in jouw geest wonen.
Onvoorstelbaar, God in jou!

Besef die geweldige realiteit.
God woont in jou, je leeft!
Blijf niet hangen in de gewoonten van je oude leven.
Maar leef je nieuwe leven in de kracht van de Geest.
En geniet van wat God voor jou mogelijk maakt.

BOEKENTIP - BOEKENTIP - BOEKENTIP - BOEKENTIP: 

 Dichtbij Jezus van Sarah Young (€ 16,95)

Laat je bemoedigen door dit prachtige dagboek
en open je hart voor de stem van de Goede Herder.
Geniet van zijn nabijheid.

Koop bij bol.com




Bestel je dit of andere boeken via bovenstaande button
dan ondersteun je daarmee het werk van Leef je geloof.
Je helpt mij daarmee om geloofsopbouwende blogs
aan jou en vele anderen te kunnen aanbieden.
Hartelijk dank daarvoor!

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!