15/10/2015

God is bij je in je pijn

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo













Waarom gebeurt er zoveel onrecht en onderdrukking?
Waarom zoveel ziektes en onrust in de wereld?
Waarom is er zoveel kwaad?
Waarom lijd ik pijn?
Dit zijn belangrijke vragen,
maar er zijn geen gemakkelijke antwoorden.

Maar God is in staat om je te ontmoeten
te midden van je lijden en je strijd.
Er is geen put zo diep
of God kan nog dieper gaan
om bij je te zijn.

God geeft kracht en troost te midden van je pijn.
Hij laat je niet alleen in je pijn.
Hij is bij je en gaat met je mee.
Hij leidt je er doorheen.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!