01/06/2015

Vertrouw altijd op God

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo













Het is gemakkelijk om God te vertrouwen
wanneer alles goed gaat in je leven.
Maar wat als het tegenzit en je worstelt met moeiten?
Vertrouw ook dan op God!

Vertrouw God onder alle omstandigheden,
ook als het niet goed gaat in je leven.
Je ontwikkelt karakter door in je moeiten God te vertrouwen.

God vertrouwen in je moeiten
betekent rust voor je ziel.
Te midden van al je angsten en zorgen
kun je vrede vinden bij God.
Mijn ziel vindt rust in God alleen.

Alles in het leven kan onzeker zijn,
maar God is je Toevlucht,
Hij behoedt je voor wankelen.
Hij is je Rots en je Toeverlaat.
Op Hem kun je bouwen.

Hoe je omstandigheden er ook uit zien
vestig je hoop en vertrouwen op God.
Want Hij is je vertrouwen meer dan waard.
Vertrouw elke dag op Hem.
En je zult niet bedrogen uitkomen.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!