29/06/2015

God leidt mijn weg

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo
















Wij hebben een machtige God.
Een God die niet gebonden is aan plaats en tijd.
Hij is overal en voor Hem is de toekomst niet verborgen.

God overziet de toekomst.
Op een verborgen manier bereidt Hij voor en leidt Hij wat er gebeurt.
Daarom kun je vertrouwen op Gods voorzienigheid
in alles wat er gebeurt en in alle omstandigheden van je leven.

Hij leidt je en Hij ziet je.
Hij heeft alles in Zijn hand.
Hij verliest je niet uit Zijn oog.
Hij is bij je en gaat altijd met je mee.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!