22/04/2015

Je moet sterk en dapper zijn!

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog Baflo, Groningen














Angst is een slechte raadgever.
Laat je niet leiden door angst.

God zegt dat je sterk en dapper moet zijn.
Dat betekent niet dat je geen angst mag voelen.
Maar het wil zeggen dat je niet toe moet geven aan je angst.
Laat angst je niet beroven van de zegeningen die God je wil geven.

Je hoeft niet bang te zijn.
Want God zal altijd bij jou zijn.
Hij zal je nooit alleen laten.
Met God aan je zijde heb je niets te vrezen.

Daarom zegt God het nog een keer:
"Je moet sterk en dapper zijn.
Je hoeft nergens bang voor te zijn.
Want Ik ben je God.
Ik ben altijd bij je, waar je ook heen gaat."

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!