16/04/2015

Het leven vinden in al zijn volheid

Leef je geloof, Hillie Soeijer, christelijk psycholoog Baflo, Groningen, SpiegelRuimte











Wie zijn leven probeert te behouden, zal het verliezen.
Maar wie zijn leven verliest, zal het behouden.
In onze ogen lijkt dat niet te kloppen.
Toch is dat wat de Bijbel zegt.

Wanneer je altijd zoekt naar manieren
om het meeste uit het leven te halen voor jezelf
 - geld, positie, reputatie, populariteit -
dan zul je het belangrijkste in het leven mis lopen.

Wanneer je echter je leven verliest
in het verloochenen van jezelf en het dienen van Jezus,
dan zul je juist het leven vinden in al zijn volheid.

God laat Zijn zegeningen neerdalen op hen
die bereid zijn om zichzelf weg te cijferen,
die geheel voor Hem willen leven.

Ben jij bereid de weg van de minste te willen gaan?
Durf jij het aan je leven te verliezen?
Niet te gaan voor het eigen ik, maar voor Hem?
God belooft je dat je dan het leven zult vinden.
Het leven in al haar volheid.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!