24/02/2015

God kan veel met weinig!

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, christelijk psycholoog baflo, geloofscoach, Spiegelruimte













Soms kun je gekweld worden door gedachten dat je niet zoveel voorstelt.
" Ik heb niet die geweldige talenten die anderen wel hebben.
Ik kan niet wat anderen gemakkelijk afgaat.
Wat stel ik nu eigenlijk voor? "

Maar voor God maakt het niet uit hoeveel je Hem te bieden hebt.
Wanneer je Hem het weinige biedt wat je hebt,
dan is God in staat van het weinige veel te maken.
Zo vermenigvuldigde Hij eens een paar broden en vissen
zodat een grote menigte ervan gevoed kon worden.
Er bleef zelfs nog royaal over.
Datzelfde kan Hij ook doen met het weinige dat jij Hem kunt bieden.

Geef wat je hebt aan God, en laat Hem het vermenigvuldigen.
Ervaar hoe God door kleine mensen heen
grote en geweldige dingen kan doen.
God kan veel met weinig!

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!