26/02/2015

Eerst geloven en je zult zien!

Leef je geloof, Hillie Snoeijer, SpiegelRuimte, christeijk psycholoog, geloofscoach, geloven













Jezus zegt dat voor wie gelooft alles mogelijk is.
Door ongeloof zul je ongelofelijk veel dingen mislopen.
Jezus wil niets liever dan dat we geloven en Hem volledig vertrouwen.
Wanneer we dat doen zullen we grote dingen zien en meemaken.

Veel mensen laten zich niet zo gemakkelijk overhalen om te geloven.
Ze zeggen: "Ik moet het eerst zien, dan zal ik geloven."
Maar Jezus zegt: "Geloof eerst, dan zul je het zien."
Geloof is geloven wat we niet zien.
De beloning van geloven is zien wat we geloven.

Laat een heel nieuwe wereld voor je open gaan door te geloven.
Geloof God en wat Hij zegt in Zijn Woord.
Dan zul je prachtige dingen gaan zien.
Zeker weten.

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!