18/09/2014

Zie de toekomst met vertrouwen tegemoet

Leef je geloof, Hillie Snoeijer


















Hoe kijk jij uit naar de toekomst?
Dat kan vanuit twee perspectieven.
Of je kijkt enthousiast en vol vertrouwen naar morgen,
of je maakt je zorgen, bent onzeker of zelfs bang voor de toekomst.
Vanuit welk perspectief kijk jij?

Weet je hoe God tegen de toekomst aankijkt?
Hij zegt in Jeremia 29:11:
"Mijn plan met jullie staat vast.
Ik heb jullie geluk voor ogen, niet jullie ongeluk:
Ik zal je een hoopvolle toekomst geven.
"
Je hoeft dus nergens bang voor te zijn,
want Gods plannen voor jou zijn goed.
Hij geeft je hoop voor de toekomst.
Er zullen goede dingen gebeuren.
Die wetenschap mag je helpen
om te genieten van het nu,
ook al zijn er problemen die opgelost moeten worden.

God heeft een geweldige toekomst voor je.
Dat mag je geloven.
Gods plan voor jou is prachtig en goed,
omdat Hij zo ontzettend veel van je houdt.
Geloof dat en neem dat aan.
De toekomst ligt voor je.
God is bij je en Hij zal je nooit in de steek laten.
Hij zal je leiden en je kracht geven.
Hij zal je helpen en beschermen.
Met Gods beloften kun je de toekomst positief tegemoet gaan.
Dus geniet van vandaag en kijk met vertrouwen uit
naar de prachtige toekomst die God voor jou in petto heeft.

Bron: Het geheim van echt gelukkig zijn, Joyce Meyer, hoofdstuk 28

Hillie Snoeijer
Leef je geloof

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!