27/01/2014

Jezus missie















Jezus kwam niet zomaar naar deze aarde.
Hij kwam met een duidelijke missie.
Hij kwam om plaatsvervangend te lijden en te sterven
aan het kruis op Golgotha.
Hij nam daar onze zonden op zich
en droeg Gods toorn over onze schuld.
Hij voerde zijn missie uit in volmaakte gehoorzaamheid.
Hij was bereid zichzelf te geven
om daarmee God de Vader te eren.

Zijn missie bleef niet zonder resultaat.
De macht van satan werd door Hem gebroken.
De vijandschap tussen de heilige en rechtvaardige God
en de zondige en opstandige mensen
werd door Hem weer bijgelegd.
Door Jezus dood beschouwt God
de mensheid niet langer als zijn vijand.
De mensheid werd door Jezus met God verzoend,
God kan weer vreugde hebben in de mensen.
Door Jezus werk is er weer ruimte
voor een relatie tussen God en mens.
Door geloof mogen mensen de vrede met God ontvangen.

Die vrede met God wens ik ook jou toe.
Geef je leven aan Jezus,
geloof in wat Hij voor je deed,
zodat je weer mag gaan leven in verbondenheid met God.
Laat je met God verzoenen.
Ervaar hoe heerlijk dat is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!