14/01/2014

God is jouw aanbidding en lof waard!



Van sommige mensen zeggen we dat ze een sterke persoonlijkheid hebben.
Ze beschikken over kwaliteiten en eigenschappen
waardoor ze veel gedaan krijgen in hun leven.
We kunnen anderen daar enorm om bewonderen.


Mensen kunnen een krachtig karakter hebben,
maar God heeft helemaal een geweldig karakter.
De meest sterke menselijke persoonlijkheden die wij kennen,
zijn slechts een schamele afschaduwing van Gods karakter.
Wanneer je je verdiept in wie God is,
welke karaktereigenschappen Hij heeft,
dan ontdek je wat een geweldige God wij hebben!

De cherubs, heel bijzondere hemelwezens,
die voortdurend rondom de hemelse troon in Gods aanwezigheid zijn,
onder de indruk van wie Hij is, zeggen dag en nacht:
"Heilig, heilig, heilig is God, de Heer, de Almachtige, die was, die is en die komt."

Wanneer jij ontdekt en beseft wie God werkelijk is,
dan kan het niet anders,
dan dat ook jij neerknielt in aanbidding voor deze grote God,
Hem looft en prijst om wie Hij is!
Hij is onze aanbidding en lofprijzing meer dan waard.
U komt alle lof, eer en macht toe, Heer, onze God!
Ik prijs Uw grote Naam!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire posts:

Steun Leef je geloof met je aankoop bij Bol.Com

bol.com Partner Koop bij bol.com
Ik ben partner van Bol.Com.
Dat betekent dat voor ieder boek/produkt dat jij via mij koopt bij Bol.Com,
ik daar een kleine provisie voor krijg.
Gebruik de "Koop bij Bol.Com"-button om naar de site van Bol.Com te gaan.
Bedankt voor je bestelling via mij!